Popular Posts

Tuesday 19 April 2011

awk.....

awk..
kenapa di saat saat ini awk kerap membuka tangan memberi bantuan..seolah olah tahu kehadiran awk tak lagi d perlukan...jadi jangan cuba mencuri hati saya kembali... saya tak sudi...

awk...
awk tahu tak.rasanya bila hati sudah hancur bak di hiris hiris..sakt tau.. di sini sanggatttt sakit. mungkin awk tak pernah rasa apa yang saya rasa..tak apa lah. hari ini hari saya..esok lusa hari awk pulak.. masa tu awk akan hargai pengorbanan saya selama ini.

awk..
kalau kita dah sayangkan seseorang mmg sukar nak terima kesalahanpasangan kitaa....dan bila sukar meluahkan..hanya perbuatan menjadi pengganti kepada kata kata..kan

awk...
maafkan saya yer....
.terima kasih kerana cintakan ..saya akan simpan buat kenangan...

No comments:

Post a Comment