Popular Posts

Friday 17 June 2011

cerita cinta

" haii sayang u ok ker " ..." i ok lah.. " selalu sound kat dia "uuuu..boleh tak jangan tanya soalan mcm tu..benci tau!!! " tapi soalan tu yang aku ternanti nanti kan hari hari...hai, bila rindu bertandang angau lah jawapnya..ingat lagi masa first kenal dia.. err mamat ni merimaskan bikin aku fanasss lah...tapi bila dah kenal dia dan tahu perangai giler dia..aku pun jadi gila..hari hari senyum sorang sorang..hahahaha..memang serrrr....
aku selalu nanti nantikan hari hari biasa..isnin..selasa..rabu..khamis..jumaat..alamak esk dah nak hari sabtu..errmm lepas tu ahad...errr lama nya yanggg..RINDU LAH AKUUUUU....seronoknya waktu bercinta semuanya manis macam gula... sedap macam makan strawbery ngan madu..nyam..nyam. seandainya kemanisan ini berpanjang sampai setahun...dua tahun atau sampai bila bila haii aweksss mudooo lah den...

ingat lagi masa keluar dating second datingggg lorr...ermm biasalah lambat lagi, hidup kat kl ni mn leh elak dari jem... ooo... mentang mentang lah office dia dekat ngan lrt..mulut dia mcm petir....suara mcm hujan lebat..nasib baik tak banjir..huhuhuh..
" uu, u kat mana nih..tengok jam nih dah pukul berapa, janji pukul berapa.. u selalu mcm nih..bla..bla.. " nak taip mmg tak boleh lah sbb hari tu dia punya bebel panjang menjeylar..kalau boleh tak mau berhenti...dan aku masa tu hanya diam terkaku dgr mulut pak mat dah start jual temper.. memekak...aaaaaaaaaaaaaaaaaaa....." malu nyerrr..sebab org tengok aku.." tapi keadaan tu buat aku rindu..agak agaknya dia sesuai tak utk aku??? hari hari mimpi dia... ingat nak uji kerinduan aku pada dia lah..tak mau online totaly black out...hihihi...lehh kerrr....

ya allah.. seandainya kehadiran dia mendatangkan kebaikan pada aku maruah ku dan agama ku..datangkan dia pada ku..buka kan hatinya utk aku..satukan jiwa kami biar kami merasai cinta ini..walau pun jauh tapi kehadiran cinta kami terasa dekat...amin..

i love u..i miss u.. muahhhh..muahhhh

2 comments: