Popular Posts

Thursday 26 May 2011

awak2........

seronoknya bila diri di sayangi di cintai dan di kasihi..dah lama tak rasa perasaan ini..dulu ia pernah datang tapi ia hilang bagaikan di tiub angin...kini ia datang lagi..tanpa di undang tapi tangan ku gembira mennyambut kedatangan nya...harap ia tidak hilang lagi seperti angin sepoi sepoi bahasa....
sayang.. terima kasih kerana kasih sayang awk..terbuka lagi pintu hati saya mungkin kerana takdir ilahi temukan kita...
syukur ya allah..kerana kehadiran dia bagaikan burung yang mahu bersarang di dlm sanubari ku...kahadiran dia benar benar bererti buat aku...gembiranya perasaan ini hanya engkau yang tahu ya allah...

awk.. saya menghargai kehadiran awk, sebab tu saya cuba buat yang terbaik utk kita. awk..jgn hadir bagaikan pelangi yer...tapi hadir lah bagaikan matahari..dan saya bagaikan awan sentiasa menemani awk..awk, kita janji yer biar apa pun terjadi berjalan lah tanpa henti...biar datang dugaan itu..kita harungi bersama ...tapi kalau kalau lah tiada jodoh antara kita..tak mengapa sbb itu ketentuan ilahi.. apa pun saya merasa gembira kerana cinta kita ibarat pelangi..ada pelbagai warna warni..ada kalanya panas dan sejuk..itukan asam garam org bercinta..dan itulah kenanganyg plg manis buat aku

2 comments:

  1. nice......so sweet n so touching....lucky that guys...n hope u will get a happiness after this..cheers

    ReplyDelete
  2. thanks my dear friend... hope u always behind me

    ReplyDelete