Popular Posts

Friday 12 October 2012

aku mahu jadi milik mu


sayang ku
telah ku ubah puisi menjadi lagu
telah aku alun kan lagu menjadi rindu
telah ku bentangkan rasa kasih dan sayang ku
agar kau tahu
tiada tempat yang lain melainkan kamu

sayang ku,
kasih sayang kamu pada aku bagai lautan yang yang tiada berpenghujung
begitu juga cinta aku
aku cuba mewarnakan rasa cinta bagai indahnya pelangi
biar pun adakalahnya cinta kita di selimuti hujan panas.
tapi aku tahu ia hanya sebentar cuma..

sayang ku..
belum pernah aku merasakan bagai jantung mahu pecah
menunggu mu saban hari
tidak jemu bagi ku...mendengar kata cinta tanpa dusta
kerana aku tahu..
cinta kamu penuh d hati...

sayang ku..
seandainya tuhan mengizinkan kita bersatu
aku mahu hati mu yang penuh itu..
biar aku di katakan tamak mahu memiliki cinta mu..
kerana aku tahu
tiada rasa cinta yang lain
melainkan mendambarkan cinta dan kasih syg mu








No comments:

Post a Comment