Popular Posts

Saturday 12 October 2013

bukan mudah sebenarnya...

erm....


 bukan mudah sebenarnya nak melalui cinta yg dah kita taut dlm hati... ada ja rintangan suka duka yang terpaksa aku lalui... walaupun hati ni macam lalang tapi nasib baik dia kuat melawan utk aku... wlaupun dia bukan lah seperti dulu yang aku knl... maksunya manja lah.. tapi aku masih nak lah melaluinya bersama dia..

kesian kan ngan dia... 

 ya allah aku pernah berdoa yang baik dan yang buruk ttg hubungan kami.. tapi jawapan yang engkau beri ya allah masih kekal dan tak pernah berubah...

 sabar aja lah kan...


kini aku dalam truma dan masih tak tahu apa yg harus aku buat..bekas suami yang masih tahu aku masih single... semua gara gara ank... aku takut nk beri tahu sbb ank2.. nk di luah mati mak nk di telan mati bapak... bukan sng aku dan ank2 nk berjmp.. semua nya sbb my ex hus... 

 pe lahh kan.. euwww...

buah hati pengarang jantung

dan ini pulak...

we are couple


dan yang penting... kami...
mak !! nk kawinn

aku yang sedang buntu.. tolong lag aku !!




No comments:

Post a Comment