Popular Posts

Friday 13 July 2012

surat cinta

surat cinta buat awk....


salam sayang..

tatapan buat insan yang paling saya sayang..tiada apa yang dapat saya berikan melainkan rasa cinta yang sangat mendalam..awk juga yang mengajar saya...terima kasih sbb mengasihi , menyayangi saya sepenuh hati awk.. dan terima kasih juga atas nama cinta yg sangat penuh ..

sayang...

maafkan saya sebab karenah saya..tapi saya kan " baby"  awak. Awak, terima kasih sebab buat saya percaya cinta itu masih wujud lagi...macam yang kita janji... harap sampai bila bila...

sayang....

awk tahu tak kali ni atau sepanjang saya menyintai org...rasanya..ujian ini plg berat..nsb baik awk bsama saya dan tak pernah biarkan saya sendirian..biar org tak tahu atau kenal siapa awk....cukuplah hanya saya kenal siapa awk...dan awk mengenali saya..dan saya berjanji atas nama cinta.. sya akan menjadi insan kesayangan awk samapi allah meletakkan kita di ruang jodoh....

sayang....

berjanji dgn saya yer..akan akur setia kasih bersama saya sampai bila bila yer...saya juga berjanji akan jadi sangat setia menyintai awk


                                                                                                                                            nur kasih..
                                                                                                                                         pelangi ziko.....

No comments:

Post a Comment