Popular Posts

Sunday 1 January 2012

terima kasih

Salam buat dia....


Dia yg aku kenal penuh dengan rahsia...tiada cerita yang lengkap tetang kami...tp aku sudah buka ruang untuk dia..dalam hati hanya mampu berkata...mudah mudahan dia lh yang akan mengisi ruang hati...rindu nya aku pada kata cinta, rindunya aku pada bahasa cinta dia...tp hari ini dia mahu pergi....melempar banyak kata yg dia sendiri hanya pandai tuju....apa salah aku....menuduh pekara yg tak jelas mn datang nya..." aku mohon kemaafan..kalau itu yang termampu..." tp kalau itu tak mencukupi..aku tak tahu apa lagi yang boleh buat berhenti dari melangkah pergi...smlm baru berjanj..hari ini telah di lukai..tak apalh...ini lah nama nya perang cinta...berperang merebut hati....

Salam buat dia...mungkin aku belum cukup yang terbaik...terima kasih cinta sebab aku pernah berharap....


Assalamuakum.....

1 comment: