Popular Posts

Sunday 4 December 2011

maaf kalau saya salah...saya akui kesalahan ini...sayang, saya cuma mempertahan diri dari di lukai walaupun saya terpaksa berdusta...sayang, bahu ini dh lama pikul beban cinta....saya tahu kesalahan sy sukar di maafkan.... tp sy dah berjanji, seandainya kita disatuukan...aku akan ulang rasa cinta seperti dulu..seperti yg saya pernah setia pada cinta....awak, awak ingat...adakah seronok bila mendustai cinta???? Cuba awak terangkan pada saya...adakah suatu kebanggaan bila org sntiasa memuji dan memburu rasa cinta??? Tak awak..ia adalah beban perasaan buat saya..awak tahu tak knp saya pilih awak dan dia??...dah berapa kali kan saya kata...sudah lama saya tak merasai perasaan cinta...kalian insan yg paling saya sayang...awak, jangan sesekali menyuruh saya memilih saya tak tahu dan tak mahu tahu....

No comments:

Post a Comment