Popular Posts

Friday 6 May 2011

cinta plastik

smlm dia datang menyapa lembut pada aku... " ASSALAMUALAIKUM AWK..." rindunya dgn sapaan itu.... tapi sebab maruah aku masih utuh keras hati melawan rindu padanya.... kenapa kamu datang lagi... bukankah aku tidak lagi kau sudi... terkadang usah menipu pada diri...kata aku pengkhianat.. kata kau benci pada aku.....ok lah..walau pun kehadiran kamu memang aku nantikan tapi jangan berharap sangat... sebab cinta kamu cinta plastik... cinta yang penuh kepuraan..sedap mata memandang tapi sakit hati menanggung nya... bukanlah 100% salah kamu tapi kamu yang memulakan peperangan..jadi biar berjuang.. juang habis habisan...

kamu.. mungkin persahabatan lebih baik dr percintaan.jadi biar kita bina kisah kini atas nama sahabat... supaya tiada hati siapa yang sakit....

No comments:

Post a Comment